A városban több turisztikai fejlesztés is elkészült az elmúlt években, mint például a Csillag Erőd felújítása a Liget projekt részeként, több szálloda épült, új alapokra került a Tourinform működése, átalakult a Monostori Erőd programstruktúrája, beindultak a magánszállások fejlesztései a Kisfaludy program nyertes pályázataival, átadták az új Duna hidat. Mindezek a turisztikai tényezők lehetőséget adnak számunkra, a folyamatos értékesítési csatornák kiaknázására termékeink piacra kerülésével. A mi társadalmi vállalkozási stratégiánk elengedhetetlen része, egy optimális kereslet-kínálat kialakítása a bevont dolgozók képességei alapján, a termékeink fejlesztése esetében.
Célunk, hogy ez a tőkeigényes befektetés, megfelelő értékrenddel, minőséggel, árazással, trendi és innovatív legyen. A termékek Komáromhoz, kifejezetten a szervezethez köthetőek legyenek, a termékcsalád, melynek fejlesztésébe vágunk, hosszútávon biztosítson bevételt, brand-ünket építse, sajátságos stílusával vonzza a vásárlókat.